Cum primesc confirmarea rezervării mele?

Toate confirmările rezervărilor biletelor transport marfă sunt trimise pe mail. Atunci când vă faceți un cont, vă rugăm să ne dați adresa dvs. de mail și nr. de mobil dacă este posibil. Atunci când faceți o rezervare online, numărul de confirmare va fi trimis imediat. Pagina de confirmare online nu este confirmarea rezervării dvs. făcută online.

Dacă nu ați primit mail-ul cu confirmarea dvs. în 24 de ore de la efectuarea rezervării, vă rugăm să contactați echipa Servicii cu Clienți la nr. +44(0)844 847 9000 și vor putea să vă retrimită acest număr. Echipa noastră poate să vă trimită și un SMS cu referința dvs. la cerere.

Alternativ dacă sunteți logat, vă rugăm să vizitați secțiunea Track și Trace de la Contul Meu unde toate rezervările dvs. sunt listate împreună cu numerele de referintă și statusul rezervării.

Dacă ați pierdut mail-ul cu nr de confirmare, vă rugăm să ne sunați și vom putea să vi-l trimitem. Alternativ, dacă vă logați puteți să vă trimiteți un SMS cu numărul de confirmare sau șoferilor dvs.

Other

Întrebări Importante:

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Lun, 22 Oct 2018
Mar, 23 Oct 2018
Aveţi nevoie de ajutor?