Toate confirmările rezervărilor biletelor transport marfă sunt trimise pe mail. Atunci când vă faceți un cont, vă rugăm să ne dați adresa dvs. de mail și nr. de mobil dacă este posibil. Atunci când faceți o rezervare online, numărul de confirmare va fi trimis imediat. Pagina de confirmare online nu este confirmarea rezervării dvs. făcută online.
Dacă nu ați primit mail-ul cu confirmarea dvs. în 24 de ore de la efectuarea rezervării, vă rugăm să contactați echipa Servicii cu Clienți la nr. +40 (31) 229 4749 și vor putea să vă retrimită acest număr. Echipa noastră poate să vă trimită și un SMS cu referința dvs. la cerere.
Alternativ dacă sunteți logat, vă rugăm să vizitați secțiunea Track și Trace de la Contul Meu unde toate rezervările dvs. sunt listate împreună cu numerele de referintă și statusul rezervării.
Dacă ați pierdut mail-ul cu nr de confirmare, vă rugăm să ne sunați și vom putea să vi-l trimitem. Alternativ, dacă vă logați puteți să vă trimiteți un SMS cu numărul de confirmare sau șoferilor dvs.
United Kingdom
Republic of Ireland
Polska
România
Republica Moldova
Российская Федерация
Украина
Республика Беларусь
Литва
Латвия
Эстония
Deutschland
Schweiz
Österreich
Lichtenstein
Belgien
Luxemburg
Magyarország
Česká republika
Slovenská republika.
España
Italia
Bulgaria