Șoferul are cabina/masă inclusă?

În general, pe traversări lungi (care durează toată noaptea/toată ziua) cabina șoferului este inclusă în preț. Dacă traversarea efectuată pe mare este una scurtă (2-3ore) atunci cabina NU este inclusă în prețul biletului, dar o sală de odihnă este disponibilă. Pentru detalii exacte, vă rugăm să verificați CE ESTE INCLUS atunci când faceți o rezervare.

Tipul de cabină depinde de traversarea feribotului, de tipul de facilități oferite și de cât de aglomerat este acesta. Unele feriboturi au cabine cu pat single pentru șoferi, dar majoritatea nu au, iar atunci, șoferul trebuie să împartă cabina cu până la 3 șoferi.

Din păcate, nu putem să rezervăm locuri în avans ca șoferul să aibe o cabină doar pentru el. Dacă șoferul preferă asta, atunci recomandam ca el să discute asta cu un angajat de la bordul feribotului pentru a stabili acestea. Dacă sunt costuri pentru acest serviciul, atunci șoferul va trebui să le plătească. În general, nu există posibilitatea de a rezerva o cabină în avans atunci când cumpărați bilete feribot transport marfă.

Masa este inclusă, aproape de fiecare dată, în biletul de feribot. Dacă masa nu e inclusă, costul ei poate fi redus considerabil. Din nou, accesați CE ESTE INCLUS atunci când faceți o rezervare.

Other

Întrebări Importante:

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Lun, 22 Oct 2018
Mar, 23 Oct 2018
Aveţi nevoie de ajutor?