Ce se întâmplă dacă întârzii?

Dacă întârziați pentru o rezervare care este făcută la o oră pre-stabilită trebuie să ne anuntați cât mai repede posibil. Prezentarea cu 1 oră înainte de îmbarcare este valabilă doar pentru anumite rute de feribot. Așadar, în anumite circumstanțe este acceptabil să vă prezentați la port cu 1 oră înainte de plecare. Echipa noastră de Servicii cu Clienți poate anunța compania de feribot că veți întârzia și e posibil ca operatorul să vă îmbarce. Echipa noastră de Servicii cu Clienții poate fi contactă la nr. +44(0)844 847 9000.

Dacă pierdeți iremediabil traversarea sau compania de feribot nu vă poate îmbarca atunci vom discuta cu dvs. ce alternative aveți.

Aici găsiți un FAQ detaliat care se referă la Cu cât timp înainte de îmbarcare trebuie să mă prezint la port?

Caută și Rezervă

Dum, 28 Mai 2017
Lun, 29 Mai 2017
Aveţi nevoie de ajutor?