Când primesc numărul de referință al biletului de feribot?

Dacă ați făcut o rezervare pentru operatorii de mai jos, această rezervare se va procesa automat, 24 de ore pe zi, și veți primii numărul de confirmare prin sms/ email în câteva minute.

  • DFDS Dover
  • Eurotunnel
  • Stena Line
  • Irish Ferries
  • P&O Ferries Marea Irlandeză
  • P&O Ferries Marea Nordului
  • Wightlink

Biroul nostru este deschis de Luni până Sâmbătă de la 07,00 la 23,00 (ora UK) și Duminică de la 08,00 la 23,00. În timpul programului ne vom strădui să vă confirmăm rezervările imediat.

Orice alte cerințe/rezervări de bilete de feribot făcute în afara programului de lucru se vor procesa atunci când biroul se deschide. Vă rugăm să luați la cunoștință că unii operator deschid la ore diferite dar noi vă vom procesa cerințele cât de repede putem.

Se poate întâmpla ca operatorul să nu poată confirma rezervarea făcută de dvs, atunci un membru din echipa de Servicii cu Clienții vă va contacta pentru a discuta alternativele disponibile.

Dacă nu primiți confirmarea rezervării dvs. în 24 de ore de la cererea făcută atunci vă rugăm să contactați echipa de Servicii cu Clienții la numărul de telefon +40 (31) 2294749 pentru a discuta alternativele.

Other

Întrebări Importante:

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Mie, 26 Sep 2018
Joi, 27 Sep 2018
Aveţi nevoie de ajutor?