Ferry funnel

Sulf 2020: Noile reglementări privind emisiile feriboturilor pe Marea Irlandei

Începând cu 1 ianuarie 2020, operatorii de feribot pe Marea Irlandei vor trebui să respecte noile reglementări cu privire la cantitatea de sulf utilizată în combustibilul care alimentează motoarele principale ale navei lor.

Din ianuarie, noile reglementări la nivel mondial privind sulful se vor aplica la bordul navelor, limitând conținutul de sulf la 0,5% din combustibil. Acest regulament este conceput pentru a reduce semnificativ cantitatea de oxid de sulf produs de nave și, prin urmare, are beneficii majore pentru sănătate și mediul inconjurator, în special pentru populațiile care trăiesc în apropierea porturilor și a coastelor. Oxizii de sulf sunt cunoscuți să cauzeze simptome respiratorii, ploi acide și dăunează vieții plantelor.

Limite de sulf

Principalul tip de ulei „buncăr” pentru nave este combustibilul greu, care este derivat din țiței prin distilare. Sulful poate fi găsit în țiței și când combustibilul este expulzat în emisiile navei. Convenția internațională pentru prevenirea poluării de la nave este folosită pentru a reduce emisiile de oxid de sulf provenite din nave din 2005.

Până la 31 decembrie 2019, limita pentru conținutul de sulf din combustibilul navei rămâne la 3,5% pentru feriboturile care operează în afara zonelor de control al emisiilor. În prezent, Marea Irlandei se află în afara zonelor de control al emisiilor, dar începând cu 1 ianuarie 2020, operatorii vor avea obligația legală să se asigure că navele lor respectă noua limită inferioară. În mod alternativ, pot schimba combustibilul folosit sau modul în care emisiile sunt reduse.

Combustibili alternativi

Sunt disponibile noi tipuri de combustibili cu continut scăzut de sulf, cum ar fi gazul natural lichefiat (GNL) și biocombustibil, dar costă mai mult decât combustibilul curent. Combustibilul reprezintă o mare parte din costul total pentru un operator de feribot și această cheltuială suplimentară, inevitabilă, va fi trecută clienților sub forma unei noi suprataxe pentru continut scăzut de sulf. Acest lucru va fi probabil transmis prin rate crescute de BAF / MARPOL, deși unii operatori au declarat că își vor înlocui suprataxa actuală BAF cu o nouă suprataxă de combustibil. Noua suprataxă va fi în vigoare începând din decembrie pentru a asigura respectarea termenului limită de 1 ianuarie. Comutarea poate fi un proces complicat, iar combustibilul neconform trebuie să fie eliminat complet din fiecare navă.

Phil Simpson, director la Freightlink, a declarat;

"Întrucât scutirea Mării Irlandei de la regulamentul UE privind sulful se încheie, ianuarie 2020 va aduce faptul că feriboturile Mării Irlandei vin sub aceleași reguli ca și alte zone de transport maritim. În timp ce creșterile costurilor nu sunt niciodată binevenite, această dată este cunoscută de câțiva ani și Transportatorii europeni au plătit astfel de suplimente pe diferite piste de transport de mai mulți ani ".

Ca o opțiune alternativă, dar costisitoare, feriboturile pot continua să achiziționeze combustibil greu, dar să instaleze „scrubbers” pentru a reduce producția de oxid de sulf expulzat în gazele de eșapament. Această soluție este controversată. Multe porturi, inclusiv portul Dublin, interzic utilizarea proiectărilor de scrubber cu buclă deschisă pe motive de mediu. Operatorii irlandezi Seatruck și P&O Ferries au anunțat deja că vor folosi noul combustibil cu 0,5% în loc de scrubbers.

Merită să ne amintim că, datorită cantității de marfă și pasageri transportați de un feribot, acestea sunt încă unul dintre cele mai eficiente moduri de transport disponibile din punct de vedere energetic. Investind în tehnologii mai bune de eficiență energetică, navele pot arde mai puțin combustibil și, prin urmare, produc emisii mai mici.

05 Septembrie 2019

Caută și Rezervă

Vin, 15 Noi 2019
Sâm, 16 Noi 2019
Aveţi nevoie de ajutor?