Securizarea vehiculelor și a încărcăturii În Ghidul Feriboturilor

În timpul condițiilor meteo nefavorabile, vehiculele și marfa suportă niveluri extreme de mișcare. Pentru a evita alunecarea încărcăturii de pe remorcă, toată marfa trebuie să fie fixată pe patul remorcii. Cel mai important este să vă asigurați că mărfurile transportate sunt poziționate corect și asigurate conform operatorului cu care călătoriți.

Lista de verificare a securizării mărfii

  • Încărcătura din remorca HGV trebuie asigurată pe patul remorcii
  • Toate vehiculele HGV, camioanele și remorcile trebuie să fie echipate cu suficiente puncte de ancorare
  • Copertinele trebuie închise înainte de navigare
  • Panourile și tijele de tensiune trebuie verificate de șofer înainte de a părăsi remorca
  • Remorcile neînsoțite ar trebui să utilizeze o punte separată și punctul de prindere pentru sprijin și să nu folosească picioarele de aterizare care nu suportă presiunea încărcăturii și remorcii în condiții de mare
Masa brută a vehicululuiNumăr minim inele de fixare pe fiecare parte
3.5t ≤ GVM ≤ 20t2
20t < GVM ≤ 30t3
30t < GVM ≤ 40t4

Punctul de prindere

acceptable lashing points diagram

Punctul de prinderetrestle pointPicioarele de aterizare nu pot suporta presiunea încărcăturii și a greutății remorcii în condiții de mare. Prin urmare, un șaib este folosit pentru a așeza remorca astfel încât picioarele de aterizare să nu atingă puntea navei. Punctul de prindere este o foaie de oțel sudată pe șasiul remorcii etc.
Puncte de fixarelashing pointsPentru a împiedica deplasarea unui vehicul în timp ce este pe mare, remorca este fixată folosind lanțuri. Toate unitățile neînsoțite trebuie să aibă 8 inele de fixare pentru a împiedica mișcarea vehiculului.

acceptable lashing points

Regulile operatorului

Regulile pot varia între operatori, deși toate sunt în general în ajutor pentru același lucru și respectă reglementările internaționale privind siguranța transportului maritim, există modalități specifice preferate de unii operatori de a vă fixa vehiculul sau cerințe pentru securizarea punctelor, cum ar fi:

Stena Line

Când vă aflați la bordul unui feribot Stena Line, aceștia vă solicită să respectați recomandările din Codul de practică sigură pentru depozitarea și securizarea încărcăturii (Cod CSS). Acest lucru necesită ca fiecare camion (inclusiv semiremorcile fără unități de tractor) să fie echipat cu cel puțin patru sisteme de fixare aprobate de feribot pe fiecare parte a vehiculului. Acest lucru asigură că încărcarea și fixarea pe punte se realizează într-un mod sigur și adecvat pentru transportul pe mare.

Polferries

Semiremorcile trebuie să fie echipate cu inele certificate pentru transport pe mare sau găuri din fabrică pentru fixarea cârligelor centurilor de fixare. În caz contrar, operatorul este obligat să atașeze încărcături pentru structura ramei semiremorcii, care poate duce în cazuri extreme la deteriorarea structurii semiremorcii.

Unity Line

Încărcătura trebuie distribuită uniform pe întreaga semiremorcă, care trebuie să fie echipată cu cârlige de fixare, de restul ocupandu-se echipajul. Înălțimea maximă a semiremorcii este de 4,2 m.

TT Line

Sunt permise numai vehiculele cu ancoraj. Această regulă se aplică nu numai vehiculelor care transportă mărfuri periculoase. Se recomandă asigurarea încărcăturilor, indiferent de vreme, pentru a asigura siguranța optimă a feribotului.

Nu sunteți sigur de cerințele de fixare ale feribotului și a punctelor de prindere? Vă rugăm să discutați cu echipa noastră de servicii pentru clienți în chat live, să ne trimiteți un e-mail sau să sunați la +40 (31) 229 4749.