Ar putea exista mai multe motive pentru care un GMR ar putea să nu fie valid atunci când vă înregistrați. Cele mai frecvente motive și cum să le corectați sunt următoarele -
Clientul trebuie să verifice că are referința corectă a declarației pentru tipul de mișcare.
Clientul trebuie să verifice că are referința corectă a declarației, iar referința furnizată este unică pentru acea mișcare.
Înmatricularea vehiculului nu se potrivește cu înmatricularea vehiculului pe GMR. Va trebui să vă actualizați GMR-ul în Generatorul de Permise de Port Freightlink pentru a afișa înregistrarea corectă a vehiculului.
Numărul de înmatriculare al remorcii nu se potrivește cu identificatorul Numărului de înmatriculare al remorcii de pe GMR. Va trebui să vă actualizați GMR-ul în Generatorul de Permise de Port Freightlink pentru a afișa numărul de înmatriculare corect al remorcii.
Verificați direcția corectă de mers și tipul de declarație care a fost selectat.
GMR-ul nu este în starea corectă pentru a fi înregistrat. Va trebui să vă actualizați GMR-ul în Generatorul de Permise de Port Freightlink înainte de a vă întoarce în port.
GMR-ul a fost deja înregistrat. Nu poate fi re-utilizat. Va trebui să vă actualizați GMR în Generatorul de Permise de Port Freightlink cu un nou GMR înainte de a vă întoarce în port.
GMR-ul nu se găsește pe GVMS. Va trebui să verificați că informațiile furnizate operatorului dvs. sunt corecte.
Nu puteți urca la bord fără GMR. Va trebui să contactați compania de transport și să solicitați o copie al GMR-ului.
Utilizați Generatorul de Permise de Port Freightlink pentru a începe să vă creați permisele GMR și alte permise de port.