HGV Push Ups

Pastila de sănătate: Partea 1- Postura șoferilor în timpul condusului

Aici la Freightlink înțelegem cât de importante sunt sănătatea și starea de bine a clienților noștri și la fel știm cât de dificil este să aveți un stil de viață activ când sunteți la volan toată ziua.

În luna această, lansăm primul articol dintr-o serie care se concentrează pe sănătatea și bunăstarea dvs.

Dacă aveți o dietă corectă, sunteți în formă și faceți exerciții fizice regulate atunci organismul dvs. va putea face față faptului că sunteți pe drum mereu. Să fii șofer de tir este un lucru foarte stresant dar sperăm că impreună cu noi și cu ajutorul nostru veți putea găsii soluțiile necesare care vă pot ajuta în călătoriile dvs.

hgv postureÎncepem această serie de articole cu problema cea mai des întâlnită a șoferilor— postura. Noi știm că job de șofer implică foarte mult o poziție statică – statul jos în vehiculul. Atunci când faceți câte o pauză puteți să observați în parcare, mai mulți șoferi care au câte un disconort. Fie că e vorba de prima mișcare –intindere- pe care o fac când se dau jos din vehicule sau mersul greoi, este vizibil faptul că partea de sus a corpului este țintuită.

Se cunoaște deja faptul că statul jos pentru perioada lungi poate fii în detrimentul sănătății dvs. Se pot forma cheaguri de sânge, puteți avea atacuri de cord și atacuri cerebale (în cazuri extreme), toate aceste lucruri fiind un adevărat pericol pentru șoferii de vehicule comerciale. Corpul omenesc nu este făcut pentru a fi în repaos pentru un timp îndelungat având în vedere că acest lucru ridică nivelul de stres.

Deși tot ceea ce am enumerat mai sus nu este foarte pozitive sunt anumite schimbări mici pe care le puteți face pentru a limita aceste repercusiuni sau pentru a le preveni (în special durerea de spate).

Fie că este vorba despre schimbare poziției sau că faceți câteva exerciții, lucrurile aceste nu durează decât câteva minute.

1) Corectați-vă poziția

Atunci când stați jos, această poziție începe să fie extrem de inconfortabilă, începe să încetinească organismul. Anumiți mușchi , care n-ar trebuie, încep să fie puși sub presiune. Ca urmare puteți să ajungeți să aveți dureri cronice. Trebuie să fiți conștienți de poziția dvs. atunci când intrați în vehicul: să vă asigurați că poziția spatelui dvs. este drept, că brațele și picioarele sunt relaxate. Cel mai important este poziția spatelui: el trebuie să fie mereu drept! Acesta este secretul! În nici un caz nu ar trebui să simțiți nici un fel de presiune/tensiune în corpul dvs. Dacă poziția dvs. de stat jos este una corectă, atunci veți sta și dvs. relaxat.

2) Întinderi ușoare ale corpului în timpul condusului

Întinderile reinvigorează corpul, crește circulația sanguine și nu permite corpului să devină rigid. Atunci când vă opriți, începeți prin a vă întinde mușchii în cabina dvs. Puteți să faceți orice-

  • Întindeți-vă brațele sau îngheieturile
  • Mișcări de rotație ale capului
  • Inclinați-vă capul de la stânga la dreapta.

Toate mișcarile de mai sus vă vor ajuta la a vă întinde ligamentele și vor reduce durerile care pot apărea pe termen lung. Este important să efectuați aceste întinderi de fiercare data când vă opriți, când vă îmbarcați pe feribot sau chiar în vehiculul dvs. în mijlocul unui ambuteiaj.

Corpul dvs.

Doar dvs. vă cunoașteți corpul mai bine decât oricine altcineva. O oprire fie ea și una scurtă sau o plimbare de doar câteva minute este mult mai bună decât nimic. Poate vi se pare amuzant ceea ce citiți aici dar dacă sunteți într-o parcare faceți câteva ture în jurul vehiculului dvs. (este destul de mare ) cu cafeaua în mână asigurați-vă că vă întindeți și îngheieturile mâinilor.

Dacă ajungeți înainte de programului stabilit, faceți o oprire neplănuită doar pentru a sta în picioare. Acest lucru vă ajută să eliberați din stresul pe care corpul dvs. l-a acumulat pe tot timpul cât ați fost în repaos și crește circulația sanguină.

Am ales acest subiect primul deoarece știm că acest lucru este o problemă comună în industria transportului așadar folosiți acești pași simpli dar cu rezultate sporite atunci când aveți o cursă de efectuat. Facând orice puteți pentru a evita durerile de spate va ajută să duceți o viața mai sănătoasă, mai fericită și în cele din urmă să aveți o experiență de condus mai bună.

Dacă aveți sugestii despre ce ar trebui să conțină următorul articol din seria Pastila de sănătate contacți-ne. Conduceți cu grijă !

09 Septembrie 2016

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Mar, 23 Oct 2018
Mie, 24 Oct 2018
Aveţi nevoie de ajutor?