Am fost contactați direct de inspectorul șef al accidentelor marine din cadrul filialei de investigare a accidentelor marine din Marea Britanie (MAIB), în relație cu Raportul de accidente publicat recent de MAIB despre marfa răsturnată și daunele aduse vehiculelor de pe feribotul European Causeway în decembrie 2018. Acest Raport a apărut în Buletinul de siguranță publicat de MAIB în martie 2019 și care a circulat pe scară largă în cadrul industriei de transport maritim , anexat spre referință.
Am dori să profităm de această ocazie pentru a reaminti tuturor clienților noștri al transportului maritim că în conformitate cu Convenția privind securitatea vieții pe mare (SOLAS), șoferilor nu li se permite să rămână în cabinele vehiculului în timp ce nava este pe mare. Aceasta este și va continua să fie pusă în aplicare de echipajul navei noastre și vă rugăm ca expeditori responsabili să transmită acest memento și Buletinul de Siguranță anexat tuturor șoferilor Dvs.
Lucrând împreună la această problemă foarte importantă, putem asigura Protecția și Siguranța atât a echipajelor navelor, cât și a tuturor clienților noștri apreciați.
Mulțumesc anticipat pentru cooperarea Dumneavoastră.
Irish Ferries Freight