Cât de repede pot să primesc numărul de referință pentru rezervarea făcută?

Programul nostru este de la 07.00 la 23.00, 7 zile pe săptămână, și pe perioada acestor ore o să facem tot ceea ce este posibil pentru a vă trimite numărul de referință al rezervării dvs. , dar în anumite cazuri trebuie să așteptăm un răspuns din partea operatorului. Vă rugăm să rețineți că în ciuda faptului că suntem deschiși de la 07.00 la 23.00, 7 zile pe săptămână, nu toți operatorii au același program

Pentru rezervările făcute online cu DFDS Dover, Eurotunnel, Stena Line sau Irish Ferries rezervarea dvs. va fi procesată automat, 24 de hr pe zi, 7 zile pe săptămână și veți primi confimarea numărului de referință online în căteva minute.

Dacă nu primiți confimarea numărului de referință în 24 de hr de la facerea rezervării, vă rugăm să contactați Echipa Servicii cu Clienții la nr. +44(0)844 847 9000 și vom putea să vi-l retrimitem.

Caută si Rezervă

Mar, 22 Mai 2018
Mie, 23 Mai 2018
Aveţi nevoie de ajutor?