pentru transportul de marfa scumpă și de antichități ste nevoie de un plan bun

Vreau să transport obiecte de artă și antichități-de unde încep?

La sfășitul anului 2013, piața artei,a obiectelor decorative și antichităților a ajuns la aproape £8 miliarde. În 2012 această cifră era cu 3 procentă mai mare, dar la fel ca și în celălalte industrii, criza economică globală și-a spus cuvântul și aici. Dar cu 2016 apropriindu-se, industria artei și a antichităților începe să-și revină, și casele de acțiuni, ca Sotherby, sunt din nou în afară pericolului de a da faliment.

Industria artei și a antichităților nu sunt associate cu transport de marfă cu feribotul-dar lasând acest lucru deoparte atunci când aveți nevoie să transportați ceasul bunicului, o colecție de tabloruri sau un fotoliu elegant dintr-o parte a Europei către alta, atunci va trebui să efectuați transportul terestru (bineînteles dacă nu dispuneți de finanțele necesare pentru a apela la transportul aerian) ceea ce înseamnă că va trebui să efectuați transportul cu feribotul sau folosind tunelul. Piața artei, pe perioada crizei economice, a scăzut în Europa pe când în Statele Unite ale Americii a crescut, dar Marea Britanie râmăne în continuare una dintre cele mai mari 3 piețe din lume, în spatele Americii și a Chinei.

Este de la sine înteles că sectorul artei și cel de antichități este în creștere continuă în Marea Britanie, ceea ce înseamnă că și cunoștințele în acest domeniu vor crește. Acum 10 ani nu existau website-uri specializate pe antichitați dar acum, majoritatea firmelor dețin unul. Așadar, sectorul transportului de artă și antichități cu feribotul poate fii evaluat la câteva milioane, dacă valoarea totală a pieței, în 2013, a fost evaluată la £8 miliarde.

Dacă aveți nevoie de răspunsuri în ceea ce privește aceast domeniu, al artelor sau antichităților, puteți să vă consultați cu Asociația Britanică de Dealer în Antichitate (BADA), pe care puteți să-i contactați pe website-ul lor.

Atunci când vreți să transportați obiecte de artă sau antichități, următoarele lucruri pot fi luate în considerare

1. Împachetarea și depozitarea lor

Există multe companii de transport care oferă servicii speciale. Costurile sunt întradevăr primele luate în considere atunci când vine vorba de buget, dar pentru un dealer de antichități depozitarea unui Grand Piano trebuie să fie una în siguranță.

2. Prețuri competitive

Aveți grijă atunci când faceți bugetul, deoarece algerea variantei cea mai ieftină poate implica anumite riscuri atunci când este vorba de transportul de marfă cu feribotul pentru acest tip de marfă.

3. Asigurarea potrivită

Faptul că aveți nevoie de o asiguare potrivită, nici nu mai trebuie menționat-trebuie să semnați o poliță de asigurare cât mai repede. Dacă faceți acestă polița de asigurare atunci trebuie să respectați condițiile celui care livrează bunurile și vice-versa. Anumiți transportatori se ocupă singuri de asigurarea lor. Dacă sunteți un curier privat care transportă marfă același lucru se aplică-trebuie să cereți clientului să se ocupe de organizarea asigurării pentru a fi gata de transportat.

4. Documentele corecte

Unul dintre pașii cei mai importanți atunci când transportati marfă scumpă sau rară este sa vă asigurați că aveți documentele corecte. Verificați-le! Dacă nu sunteți siguri, puteți să rugați un dealer de antichități să le verifice. Următoarele probleme sunt cele comune:

i) Dacă nu aveți actele necesare a marfei transportate acestea pot fi taxete de către stat

ii) Transportatorul sau curierul nu a asigurat corect bunurile de arta/antichități transportate. Accesați site-ul asociației dealer-ilor de antichități și vă pot oferi sfaturi despre Termenii și Condițiile aplicate în acest caz.

iii) Evaluarea incorectă a transportului

iv) Exsită anumite reguli atunci când vine vorba despre re-exportarea mărfii care trebuie importate.

v) Dacă cumva trebuie să transportați arme-aceste au nevoie de o documente speciale, iar același lucru se aplică pentru armament vechi și/sau armuri.

vi) Obiectele vechi și scumpe au nevoie, de cele mai multe ori de o licență de export.

Unde ajunge marfa mea?

Acest lucru depinde, bineînteles de ruta pe care ați ales-o ca destinație. În Marea Britanie, mai mult de 70% din toate exporturilor și importurilor trec prin Dover-depinzând de destinație dvs. De exemplu:

Marea Britanie-Spania: :este posibil să fie mai avantajor să luați un feribot din Plumouth sau Portmouth din Biscay și să ajungeți direct pe coasta de nord a Spaniei

Marea Britanie-Franța: : Ruta alternativă a celei de la Dover-Calais sau Folkestone-Calais dacă trebuie să traversați Franța acest lucru este de cele mai multe ori mai ieftin dar durează mult timp și asigurarea poate fi scumpă.

Freight ferry guide map to help plan routes

Marea Britanie-Danemarca: așa cum există traversări direct din sudul Angliei către nordul Spaniei, există rute disponibile directe către Danemarca pentru a ajunge în Germania sau către Scandinavia prin Copenhagen.

Marea Britanie-Germania: La fel ca ruta din Estul Angliei către Cuxhaven,există rute disponibile, directe, către Germania, care vă oferă posibilitatea să conduceți prin Germania și alte țări din U.E.

UMarea Britanie-Maroc opțiunile pe care le aveți includ să conduceți prin Franța și Spania prin Barcelona sau Algeria-Gibraltar, puteți să luați un feribot direct din Genova, Italia, către tangier.

Folositi harta noastră interactivă să vă plănuiți călătoria

*Sursa: tbamf.org.uk

11 Decembrie 2015

Caută si Rezervă

Mie, 23 Mai 2018
Joi, 24 Mai 2018
Aveţi nevoie de ajutor?