Spanners

Noi Cerințe ITP (MOT)-Ce trebuie Știut

Noile schimbări ale ITP-ului (MOT ) au intrat în vigoare Duminica, 20 Mai 2018. Șoferii de tiruri au doar câteva teste noi de trecut pe când șoferii de furgonete au un set cu totul nou de teste ITP pe care trebuie să le treacă.

Defecțiunile vehiculului vor fii de acum îîmpățite în 3 categorii-minor, major și periculos.

Minor

Nu reprezintă un pericol iminent în ceea ce privește siguranța vehiculului sau a mediului. Reparați defecțiunea imediat. ITP-trecut.

Major

Este posibil să afecteze siguranța vehicului, să pună în pericol alți participanți al traficului sau să afecteze mediul înconjurător. Reparați defecțiunea imediat. ITP-picat.

Periculos

Reprezință un pericol iminent pentru siguranța traficului și are un impact serios asupra mediului înconjurător. Nu puteți conduce vehicului până când problema nu este remediată. ITP-picat.

Acum a devenit o infracțiune legală să nu declarați defecțiunile periculoase, majore sau minore. Dacă nu declarați lucrurile acestea măsuri vor fii luate de către DVSA (Agenția șoferilor și vehicule standard)

Clasificări

Aceste clasificări urmează să fie implementate o dată cu cele Europene, deci pentru moment se mențin categoriile vechi.

Verificați aici cum vehiculele dvs. vor fii afecate pe siteul Gov.uk și fiți la curent cu inspecțiile tehnice și testele necesare.

Toate mașinile standard vor fii clasificate ca M1 iar cele de transport marfă care depășesc 3,500 kg masă totală vor fii clasificate ca N1.

Vehiculele mai mari vor trebuii să treacă alte teste și verificări ITP.

Certificate Noi & Standarde

ITP-urile făcute până la noile schimbări vor fii în continuare valabile până la noile reglementări.

După ce ați făcut testul ITP vi se v-a da un nou certificate ITP care v-a trebui să fie în conformitate cu noile standard.

Noile teste și verificări includ

  • Teste mai puternice ale emisiilor diesel
  • Cauciucuri desumflate
  • Contaminarea lichidului de frână
  • Scurgeri
  • Becul de frână și dacă lipsesc discurile și plăcuțe de frână
  • Indicator de manșalier al vehicului să fie prima oară folosit la data de 1 Septembrie 2009
  • Farurile de zi să fie prima oară folosite pe mașină începând cu 1 Martie 2018,

Aceste schimbări au fost implementat conform directivelor EU 2014-45 care cu intrat în vigoare în acest an.

În ciuda ieșirii Angliei din Uniunea Europeană, dacă Anglia nu s-ar fii conformat acestor schimbări Guvernul Britanic ar fii fost amendat. Nu se știe încă dacă noile standarte vor rămâne în vigoare și după ieșirea Angliei din UE.

Ce părere aveți despre noile teste ITP? Vă afectează cumva? Spuneți-ne

25 Mai 2018

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Mar, 25 Sep 2018
Mie, 26 Sep 2018
Aveţi nevoie de ajutor?