vehicul agabaritic sau camion transportând marfă către feribot

HGV Levy-Taxa de drum pentru vehicule transport marfă agabaritice generează £44 de milioane

Departamentul de Transport a anunțat recent că de la 1 Aprilie 2014, data la care a fost introdusă taxa de drum (o taxă valabilă pentru vehiculele internaționale) s-au înregistrat venituri de peste £44 de milioane. Este o veste foarte bună pentru guvernul din Marea Britanie dar ce înseamnă acest lucru mai precis pentru transportatorii din afara Marii Britanie și mai exact, pe ce se vor cheltuii veniturile?

Aceasta taxă a fost introdusă dintr-un simplu motiv-precedentul guvern al Marii Britanie a ajuns la concluzia că Marea Britanie continuă să fie o locație importantă pentru desfășurarea afacerii internaționale și de aceea au decis ca toate vehiculele internaționale care ajung în Marea Britanie și care cântăresc mai mult de 12 tone să contribuie către costul de menținere a drumurilor publice. Nivelul traficului făcut de vehicule agabaritice către Mare Britanie nu vă scădea în viitorul apropriat și având în vedere că Marea Britanie nu face parte din Uniunea Monetară Europeana, guvernul din 2012 a preconizat corect faptul că creșterea economia din UK se va face mult mai rapid decât al altor țări din UE care folosesc moneda euro. Întradevăr economia Marii Britanie a crescut considerabil în 2014, dar s-a redus în 2015. Recent, rata dobânzelor din UK a fost menținută la 0,5% de câtre Bank of England în speranță creșterii cumpărării deoarece rata inflației a avut o valoare negativă în Aprilie , de -0,1%. Această așteptare a Băncii s-a îndeplinit în 2015-bineînteles ducând la o creștere în traficul de transport marfă venind din străinătate, deoarece clientul din UK a început din nou să cheltuiască.

Pe parcurul anului 2014 taxa de drum pentru vehicule agabaritice, introdusă la 1 Aprilie 2014, a strâns mai mult miloane de la transportatorii străini, lucru pe care ministrul transportului Robert Goodwill l-a anunțat în Martie 2015.

De ce industria transportului de marfa sprijină această taxă?

Vehiculele înregistrate în Marea Britanie plătesc la rândul lor taxe de drum în Franța, Germania, Spania și în multe alte țări (cei care traversează Europa conducând sunt de foarte multe ori descurajați de costul taxelor de drum). Afacerii din Marea Britanie au căzut de comun acord că este corect ca transportatorii străini care folosesc vehicule agabaritice să nu fie scutiți de aceste taxe atunci când traversează Marea Britanie. Guvernul Marii Britanie consideră că venitul generat din această taxă va fi alocat către întreținerea și repararea drumurilor, un lucru foarte important pentru transportul de marfă. Jack Semple, Directorul Asociației de Transport Marfă cu vehicule agabaritice menționează- ‘această taxă de drum reprezintă un succes. Asociația noastră a avut o discuție productivă cu Departamentul Transportului în momentul în care se discuta această taxă. La un an după introducerea ei, se pare că această taxă aduce industriei transportului exact ceea ce am preconizat. Cei mai mulți care plătesc această taxă vin din Polonia, contribuind cu mai mult de 26% , Romania contribuind cu 12% și Spania cu 8% .

Să se rețină faptul că dacă această taxă nu este plătită, șoferul riscă o amendă de £300. De la implementarea ei, autoritățile au emis mai mult de 2,000 de amenzi, în valoare de £700,000..

Pentru mai multe informații despre taxă de drum pentru vehicule agabaritice consultați –Gidul Freightlink-HGV LEVY-Taxa de drum pentru vehicule agabaritice

03/08/2015

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Mar, 23 Oct 2018
Mie, 24 Oct 2018
Aveţi nevoie de ajutor?