Customs

Freightlink a creat „Puntea vamală” pentru a face față golului de ieșire creat de Brexit

Cum te pregătești pentru ceva ce nu poate fi definit?

Companiile au încercat să se concentreze asupra a ceea ce poate însemna rezultatul Brexit-ului și modul în care le-ar putea afecta, dar în ultimii trei ani, opțiunile au variat de la tot ceea ce a continuat în general „așa cum este” până la un rezultat extrem, cu bariere oneroase în calea comerțului, restricții constante de călătorie și întârzieri vamale.

Marea problemă pentru afaceri, inclusiv pentru liniile de transport maritim, este că cei trei ani de nehotarare de la votul de a părăsi UE au însemnat că pregătirile au fost ezitante cu multe firme care așteaptă ceva mai tangibil. Pe scurt, a fost imposibil de făcut o alegere pe baza exact a ceea ce se cere, deoarece nimeni nu a știut ce formă va lua Brexit și cum va afecta în special circulația mărfurilor.

Freightlink Solutions, în calitate de furnizor major de rezervări feribot în toată Europa, a anticipat că versiunea Brexit cu care ne putem confrunta încă, poate chiar implicit, poate fi „grea”, ceea ce înseamnă că în final vor fi efectuate controale vamale. Marea Britanie s-a alăturat UE cu 46 de ani în urmă, ceea ce înseamnă că mulți dintre oamenii de azi care lucrează în întreprinderi care au comerț transfrontalier nu au experimentat niciodată controale la export și import, sau dacă expunerea lor ar fi putut fi doar foarte limitată; Prin urmare, acestea nu pot avea niciun concept sau experiență reală în abordarea documentației și administrației asociate care vor deveni necesare în cazul în care ieșim din UE fără un acord.

În 2018, peste 11% din bunurile din Irlanda, în valoare de 18,7 miliarde de dolari, au fost exportate în Marea Britanie, dar importurile de alimente în Marea Britanie reprezintă un procent mult mai mare, de aproximativ o cincime din total. În timp ce mulți consideră că întreprinderile mari sunt capabile să facă față, deși cu o anumită perturbare, întreprinderile mai mici care nu au resurse și sunt mult mai dependente de comerțul cu Marea Britanie, ar putea fi foarte grav afectate.

Exporturile din Marea Britanie în Irlanda, prin prisma valorilor, importurile irlandeze sunt de peste o dată și jumătate mai mari, astfel încât există o interdependență foarte semnificativă a comerțului între țări. Orice întrerupere a fluxurilor ar afecta puternic, afectând imediat comerțul cu amănuntul, precum și alte industrii.

Freightlink a lucrat activ pentru a oferi clienților săi acces la servicii vamale și servicii de vămuire post Brexit. Este o cursă contra-timp pentru a stabili toate înregistrările necesare și pentru a implementa sisteme și software pentru a putea oferi clienților acces la o gamă de servicii de import și export conexe.

Mark Stephens, director la Freightlink, a spus;

Pe măsură ce timpul trece probabilitatea unui Brexit „fără acord” greu pare să se apropie și acum pare mai probabil ca niciodată, cu doar trei luni pentru a rula până la data stabilită pentru ieșirea din UE, prin urmare, suntem în cursă pentru a fi în poziție de a oferi clienților noștri o capacitate practică de vămuire la sfârșitul acestui an. Competența declarației vamale a Freightlink este deja activă și se dezvoltă în continuare cu tranzacțiile UE. Acesta este un proces de implementare etapizat, dar, deocamdată, nu știm ce se va întâmpla de fapt la 31 octombrie, suntem conștienți de necesitatea de a rămâne flexibili, astfel încât să ne putem ajusta oferta în consecință. Este esențial să rămânem agili, astfel încât să ne putem regla procesele și procedurile pe măsură ce aflăm mai multe despre rezultatul final al negocierilor Brexit.

05 Septembrie 2019

Caută și Rezervă

Vin, 20 Sep 2019
Sâm, 21 Sep 2019
Aveţi nevoie de ajutor?