Gardul Eurotunnel cu fir ghimpat stil Nato de 4,2m

Eurotunnel investește în securitatea tunelului

În 2015 s-a vorbit mult în presă despre siguranța existentă în Portul Calais și cum Eurotunnel-ul controlează traficul de migranți, în special cei care accesează ilegal vehiculele de transport marfă, care călătoresc către Marea Britanie, ilegal.

În momentele în care activitățile migranților erau ‘în floare’, echipa de securitatea de la Eurotunnel și Poliția franceză scoateau peste 900 de migranți din vehicule. Acest număr exclude acele câteva sute care au fost scoși din vehicule atunci când au încercat să se îmbarce pe tren.

Investiția Eurotunnel-ului

Având un ajutor de la guvernul Marii Britanii de £7 milioane, Eurotunnel-ului o să investească peste £113 de milioane în următoarele luni. Nu o să existe îmbunătățiri la port, măsurile luate de Eurotunnel o să fie exact ca cele luate în armată. Acest system este asemănător cu cel pe care l-ați vedea într-o închisoare de maximă siguranță în America-echipe întregi lucrează zi și noapte pentru a instala 28 de km de 4,2 înălțime garduri, aprobate de NATO, care vor fi terminate cu fir ghimpat. Data de finalizare al acestui proiect este Oct 2015. Gardul are o structură asemănatoare unei plase, din oțel, sudată în așa manieră încât să nu existe tracțiune, pentru a evita cățărarea și pentru a reduce atacurile folosind uneltele electrice. Toată proprietatea aparținând Eurotunnel-ului va fi înconjurată de acest tip de gard pentru a prevenit traversarea zonele critice și periculoase.

Pe lângă acestea Eurotunnel a introdus un al doilea sistem de Securitate, prin infraroșu: bariere ‘invizibile’ înalte de 2,13m. Din momentul în care se încearcă traversarea acestuia, echipa de securitate este anunțată imediat. Aceste metode sunt extra față de camerele de vedere CCTV care monitorizează situația la Eurotunnel, în Coquelles, incluzând camerele termice, cu vedere nocturnă.

De asemenea, există o zonă de securitate nou construită, de 6 benzi, înainte de check in. În această zonă, șoferii a 6 vehicule de transport marfă sunt rugați să părăsească vehiculele, să se îndrepte către sala de așteptare. Un angajat, însoțit de un câine dresat special pentru aceastea situații petrec ore investigând vehiculul pentru a trece în siguranță. După ce această inspecție se termină, șoferii suspecți sunt rugați să scoată mașina din trafic pentru a se efectua mai multe investigații.

Migranții care sar pe trenul de transport marfă

Eurotunnel are o soluție simplă împotriva migranților care merg pe șinele de tren și sar pe trenurile care circulă cu viteză redusă. Eurotunnel a descoperit că dacă îngrădesc șinele de tren pe o distanță de 22 km cu sărmă ghimpată, unele fiind aproape de șinele de cale ferată, distanța dintre șine și tren este suficientă doar pentru trecerea trenului. Simplu, dar cu efect scontat.

Toate acestea, bineînteles sunt în plus față de condițiile check-in-ului standard conform procedurilor de la Eurotunnel.

Atunci când aceste măsuri de siguranță vor fi complete, Eurotunnel va fi una dintre cele mai sigure rute de transportat marfă, legând Marea Britanie de restul Europei prin rutele Folkeston-Calais și Calais-Folkestone.

24 Martie 2016

Caută si Rezervă

Mar, 22 Mai 2018
Mie, 23 Mai 2018
Aveţi nevoie de ajutor?