Operation Stack at Dover port, UK

Caos la Dover- Ce s-a întâmplat cu adevărat weekendul trecut?

Pentru transportatorii de marfă sezonieri și șoferii de vehicule mari de transport marfă, caosul de weekend-ul trecut la Dover a reamintit de cele petrecute în Iulie 2015 când Operation Stack a costat industria de transport £700,000 pe zi, taxând astfel economia Marei Britanii £250m!

Să ne reamintim- problema de anul trecut a fost rezultatul direct a grevei angajaților survenind după închiderea serviciilor operatorului de feribot Myferrylink. Volumul mare de migranți încercând să traversez ilegal feriboturile de la Calais (P&O sau DFDS) au pus presiume mare și pe serviciul celor de la Eurotunnel provocând perturbări serioase ale traficului.

În 2015 acest lucru a aratat fragilitatea operațiunilor de la Dover-Calais. Greva angajaților a impiedicat scuritatea și funcționarea normală a feriboturilor. Nici feriboturilor dar nici Eurotunnel nu au capacitatea internă a drumurilor pentru a putea face față volumului mare de camioane și mașini, așadar kilometri întregi de vehicule de transport au fost nevoite să fie împinse în afara portului și departe de siguranța oferită de port. Acest lucru a oferit oportunitatea dorită migranților de a accesa vehiculele de transport. Atunci când vehiculele ajungeau la feribot sau la tren în Calais, check-in-ul a fost întârziat din cauza numărului mare de migranți găsiți ilegal în vehicule.

Din fericire, Guvernul Marei Britanii și Guvernul Francez împreună cu DFDS, P&O și Eurotunnel au investit peste £200m între Calais și Dunkerque, aducând securitatea la nivel militar pentru a putea menține siguranța traversării. Cu cât procesul de îmbarcare la Calais și Dunkerque este mai rapid cu atât șansele migranților de a intra ilegal în vehiculele de marfă scad.

Asta a fost anul trecut, ce s-a întâmplat weekendul trecut?

dover border inspection

Motivul principal a fost un telefon dat și o săgeața țintă trimisă de Franța către guvernul Marei Britanii.

DFDS, P&O Ferries și Eurotunnel oferă numere estimative al pasagerilor către granițele franceze și engleze. Având în vedere cât de incerte sunt situațiile în ziua de azi, cei care doresc o vacanța în siguranță au luat cu asalt Europa. Așadar, acest an a fost un nou record în ceea ce privește volum traversărilor cu feribotul.

Telefonul acesta a venit din partea autorităților franceză acum 2 săptămâni, întrebând operatorii de feribot și Eurotunnel

"Sunteți siguri că aceste numere sunt corecte?"

Dacă acele numerele ar fii fost respectate atunci numărul corect de oameni ar fii fost alocat ca totul să fie gestionat cum trebuie.

Având în vedere că știm că autoritățile franceze știau dinainte de numerele la care să se aștepte și faptul că autoritățile de la port sunt profesioniști adevărați, o greșeală de felul acesta ar fii fost greu de făcut.

Politica

Nimeni din Guvernul Francez nu s-a grăbit să rezolve problema imediat. A fost acest lucru un mesaj indirect trimis către Guvernul din Marea Britanie? S-a demonstrat înca o dată cât mult se bazează economia și industria feribotului al Marei Britanii pe tranzitarea liberă a mărfurilor, a bunurilor și a turiștilor folosindu-se de strâmtorile de la Dover!

Într-un moment în care economia Marei Britanii se clatină din cauza Brexitului, o repetare a Operation Stack din 2015 cu siguranța nu reprezintă o opțiune.

Echipa noastră de Relații cu Clienții este disponibilă să vă răspundă la orice întrebări legate de programul feriboturilor. Trimite-ți echipei un e-mail sau contactați-ne la +40 (31) 229 4749

29 Iulie 2016

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Lun, 22 Oct 2018
Mar, 23 Oct 2018
Aveţi nevoie de ajutor?