logistics

Asociația pentru Transportul de Mărfuri ridică îngrijorări față de muncitorii europeni și Brexit

Potrivit Asociației Transportului de Marfă, disponibilitatea muncitorilor din UE după Brexit ar putea constitui o problemă majoră pentru sectoarele de transport de marfă și logistică în Regatului Unit.

Guvernul britanic a lansat recent o lucrare privind posibilitatea muncitorilor din UE de a locui și a lucra în Marea Britanie după Brexit. Cu toate acestea, există încă probleme legate de introducerea unui nou drept de lucru. Una dintre principalele obstacole este întârzierea potențială cauzată de noul proces de aplicare și lipsa de personal calificat pentru această perioadă. Asociației Transportului de Marfă lucrează cu Guvernul pentru a se asigura că acest lucru nu se va întâmpla.

FTA

"Muncitorii din UE sunt esențiali pentru succesul industriei logistice din Regatului Unit - și, astfel, pentru succesul economiei națiunii în ansamblu. Cu un număr insuficient de muncitori locali disponibili, Guvernul trebuie să analizeze cu atenție modul în care ar putea fi ocupate posturile vacante pe termen scurt și lung, pentru a se asigura că Marea Britanie continuă să se tranzacționeze, atât pe plan intern, cât și pe plan internațional." Pauline Bastidon, Directorul politicii europene a Asociației Transportului de Marfă.

Printre cele mai recente propuneri din partea Guvernului se precizează că lucrătorii care au locuit în Marea Britanie timp de cel puțin cinci ani vor putea să rămână în țară pe o perioadă nedeterminată cu "statut stabil". Totuși, ceea ce este în prezent încă ambigu este data până la care vor avea drept de ședere și de muncă persoanele care nu au locuit aici timp de cinci ani.

"Guvernul trebuie să se asigure că politica sa de imigrare post-Brexit ia în considerare nevoile industriilor esențiale, cum ar fi industria logistică, și oferă cât mai multă claritate, cât mai curând posibil, pentru a le permite acestora să planifice pașii următori și să se adapteze. Acest anunț prealabil este vital pentru a se asigura că afacerile britanice pot continua să progreseze, atât în Marea Britanie, cât și în străinătate."

Muncitorii din UE reprezintă aproximativ 13% dintre șoferii de marfă și 26% dintre operatorii de depozitare din industriile de transport de marfă și logistică. Îndepărtarea acestor muncitori ar putea fi dezastruoasă pentru economia britanică.

14 Iulie 2017

Feriboturi Marfă- Caută și Rezervă

Lun, 22 Oct 2018
Mar, 23 Oct 2018
Aveţi nevoie de ajutor?