Night driving

13 Modalități de a Călătorii în Siguranță pe Timp de Noapte

Conducând un camion pe timp de noapte atrage după sine provocări care trebuiesc tratate cu seriozitate și siguranță. Având aceste lucruri în vizor am decis să vorbim cu șoferii din aceasta comunitate și să-I întrebăm cum rămân ei alerți atunci când conduc noaptea.

1. Mențineți geamul curat (aici includem și ochelarii dvs.)

Amintiți-vă ca după 5 minute să reveniți cu o cârpă curată pentru a șterge ce rămâne în urmă. Farurile scot în evidență cea mai mică pată și poate devenii foarte obositor.

2. Un strat subțire de abur se va așeza pe parbriz după puțin timp de condus

Stergeți-l imediat cu o cârpă de microfibră curată atunci când vă opriți. Se observă abia după ce începeți să o ștergeți.

dazzling headlights3. Dacă vizibilitatea vă este afectata de farurile din semn opus, aprindeți luminile din interior.

Reducând diferența dintre cât de lumină este în locul în care va aflați și lumina din exterior, ochii dvs. nu vor mai lucra la fel de greu. Lumini interioare roșii ajută de asemenea.

4. Dacă moțăiți-deja ați adormit!

Se numesc somnuri inactive și dacă vi se întâmpla asa ceva, trebuie să vă opriți din condus neaparat.

5. Deschideți geamul de la pasageri pentru a putea circula puțin aer curat.

Deschizând geamul de la pasageri va protejează auzul

6. Cofeina imită vigilența

Sunteți la fel de obosit ca și înainte de a bea cană de cafea sau cutie de red bull, pur și simplu nu mai observați lucrul acesta la fel de mult ca înainte și din cauza aceasta nu puteți să vă odihniți atunci când trebuie. Limitați-vă băutul de cofeină și cea mai bună variantă este să beți guri mici de cafea pe o perioadă îndelungată. Făcând lucrul acesta puteți să evitați momentele când sunteți extrem de alert din cauza cofeinei sau când aveți stări de somnolență.

Drinking water7. Nu uitați să vă hidratați

Deshidratarea vă poate afecta puterea de concentrare fără să vă dați seama. Dacă urina dvs. este un galben închis, atunci înseamnă că sunteți deshidratat.

8. Trageți un pui de somn atunci când puteți

Imediat după ce vă treziți, plimbați-vă un pic pentru a vă pune sângele în mișcare.

9. Luați o lanternă cu dvs.

10. Mâncărurile pe bază de orez și paste sunt bune să le consumați în această perioadă.

11. Farurile din sens opus vă distrag atenția

Îndreptați-vă privirea în colțul farurilor până vehiculul iese din raza dvs.

12. Dacă folosiți un sistem de navigație, asigurați-vă că modul de noapte este activat

13. Miscați-vă corpul!

E posibil să fie foarte relaxant să vedeți în fața dvs. doar liniile de delimtiare ale traficului și nimic altceva. Mișcați-vă capul destul ca să puteți să vă schimbați și privirea din când în când. Ne dăm seamă că aceste lucruri sunt mai ușor de spus decât de făcut dar încercați-le. Considerăm ca trebuie să încercați orice pentru a evita dormitul la volan.

Aveți alte sugestii? Spuneți-ne.

17 Martie 2017

Caută si Rezervă

Mie, 23 Mai 2018
Joi, 24 Mai 2018
Aveţi nevoie de ajutor?