Noi reguli Brexit - Cerințele Operatorilor de Feribot pas cu pas

Următoarele cerințe trebuie să fie îndeplinite pentru a vă asigura că mărfurile dumneavoastră pot călători pe rutele Uniunii Europene către și dinspre Marea Britanie.

customs

PASUL 1

Aranjați declarațiile vamale de export și import relevante sau asigurați-vă că clientul dvs. a făcut acest lucru.

CustomsLink vă poate ajuta cu acestea.

ssd hauliers

PASUL 2

Trimiteți declarațiile sumare de intrare (ENS) – ACEASTA ESTE RESPONSABILITATEA TRANSPORTATORULUI.

Dacă călătoriți gol sau cu ambalajul gol returnat, este posibil să aveți nevoie și de o Declarație sumară de ieșire (EXS) Aflați mai multe

CustomsLink oferă servicii ENS și EXS dedicate transportatorilor.

GMR

PASUL 3

Cu cel puțin 2 ore înainte de expediere, asigurați-vă că toate numerele de referință relevante au fost combinate într-un singur permis de port. Acestea sunt cunoscute ca GMR/GVMS în Marea Britanie, PBN în Irlanda și ca și plic logistic în Franța.

Dacă călătoriți în Belgia sau Olanda, trimiterea permisului de port trebuie făcută printr-un sistem comunitar portuar de către Freightlink sau agentul dumneavoastră vamal.

Fără documentele de Permis de Port corecte trimise, nu vi se va permite accesul în port.

Selectați generatorul de Permis de Port Freightlink în timpul rezervării și vă putem ajuta!

check-in

PASUL 4

Asigurați-vă că șoferul are toate documentele corecte să producă și să prezinte la check-in.

În unele cazuri, Freightlink va avea nevoie de aceste informații înainte de check-in, iar echipa noastră vă va contacta pentru aceasta.

customs status

PASUL 5

În timp ce se află la bordul feribotului sau trenului, șoferul trebuie să obțină statutul vamal relevant. Acestea sunt afișate ca indicatori verzi sau portocalii. Majoritatea operatorilor de feribot au un ecran la bord pe care îl puteți verifica.

Este esențial să urmați instrucțiunile și să vă prezentați la vamă dacă este necesar să faceți acest lucru, altfel s-ar putea să vă confruntați cu amenzi mari.

Vă rugăm să rețineți - Vehiculele care transportă produse de origine animală sau vegetală sunt supuse controalelor sanitare sau fitosanitare. Este posibil să aveți pași suplimentari de făcut.

Vehiculele care călătoresc sub carnete ATA pot avea proceduri ușor diferite.

CERINȚE SPECIFICE OPERATORILOR

Eurotunnel Freight logo

Șoferul trebuie să-și prezinte documentele pentru scanare la Pit Stop. În Franța, Pit Stop este situat înainte de check-in; în Marea Britanie se află după.

Documente necesare:

  • Regatul Unit – FRANȚA: Document de însoțire de tranzit (TAD) SAU Declarație de import UE SAU Plic logistic (Permis de Port)
  • FRANȚA – Regatul Unit: Document de însoțire de tranzit (TAD) și GMR (Port Pass) SAU Document de însoțire de export UE SAU Plic de logistică (Permis de Port)

Eurotunnel VP

Șoferii trebuie să aibă un Permis de Frontieră Eurotunnel înainte de călătorie, altfel nu vor putea face check-in-ul. Freightlink trebuie să proceseze Permisul de Frontieră în numele dvs.

Pentru a procesa un Permis de Frontieră, va trebui să trimiteți fie un MRN, fie un cod de plic (Permis de Port) către Freightlink cu cel puțin 2 ore înainte de sosirea în terminal. Veți primi o copie a permisului de frontieră prin e-mail. Sunt necesare permise de frontieră chiar dacă vehiculul dumneavoastră este gol.

De asemenea, va trebui să furnizați un număr de telefon mobil al șoferului în momentul rezervării. Șoferului i se va trimite apoi un mesaj SMS în care se va detalia dacă statutul său vamal este Verde sau Portocalie. Apoi șoferul trebuie să urmeze indicatoarele corespunzătoare la ieșire.

Stena Line logo

Va fi obligatoriu ca atât documentele olandeze de export, cât și de import să fie notificate în prealabil prin serviciul Portbase. Dacă acest lucru nu se face, șoferul nu va putea accesa terminalul. Freightlink va aranja acest lucru pentru dvs. prin generatorul propriu de Permis de Port.

Pe această rută, Declarațiile Sumare de Intrare (ENS/SSD) se fac și de către Companiile de Feriboturi. Prin urmare, detaliile referitoare la încărcătura și transportul dumneavoastră trebuie să fie transmise la Freightlink cu cel puțin 6 ore înainte de plecare. Echipa noastră vă va contacta după rezervare pentru a obține aceste informații.

P&O Ferries logo

Pentru traversările către și dinspre Rotterdam, va fi obligatoriu ca atât documentele olandeze de export, cât și de import să fie notificate în prealabil prin serviciul Portbase.

Pentru traversările către și dinspre Zeebrugge, va fi obligatoriu ca atât documentele belgiene de export, cât și de import să fie notificate în prealabil prin serviciul RX Seaport.

Dacă acest lucru nu se face, șoferul nu va putea accesa terminalul. Freightlink va aranja acest lucru pentru dvs. prin generatorul propriu de Permis de Port.

Pe această rută, Declarațiile Sumare de Intrare (ENS/SSD) se fac și de către Companiile de Feriboturi. Prin urmare, detaliile referitoare la încărcătura și transportul dumneavoastră trebuie să fie transmise la Freightlink cu cel puțin 6 ore înainte de plecare. Echipa noastră vă va contacta după rezervare pentru a obține aceste informații.

CLdN logo

Pentru toate traversările pe Marea Nordului, detaliile referitoare la procedura dumneavoastră vamală, încărcătura și transportul trebuie să fie transmise către Freightlink cu cel puțin 6 ore înainte de plecare. Echipa noastră vă va contacta după rezervare pentru a obține aceste informații.

Vehiculele cu șofer vor trebui, de asemenea, să furnizeze informații suplimentare referitoare la șofer.

DFDS logo

Va fi obligatoriu ca atât documentele olandeze de export, cât și de import să fie notificate în prealabil prin serviciul Portbase. Dacă acest lucru nu se face, șoferul nu va putea accesa terminalul. Freightlink va aranja acest lucru pentru dvs. prin generatorul propriu de Permis de Port.

Pe această rută, Declarațiile Sumare de Intrare (ENS/SSD) se fac și de către Companiile de Feriboturi. Prin urmare, detaliile referitoare la încărcătura și transportul dumneavoastră trebuie să fie transmise la Freightlink cu cel puțin 6 ore înainte de plecare. Echipa noastră vă va contacta după rezervare pentru a obține aceste informații.

Detaliile referitoare la încărcătura și transportul dumneavoastră trebuie să fie transmise către Freightlink cu cel puțin 6 ore înainte de plecare. Echipa noastră vă va contacta după rezervare pentru a obține aceste informații.