Nicola Sturgenon, Prim Ministrul Scoției, a fost în atenția presei săptămăna aceasta, nu pentru schimbări pozitive, dar pentru a provoca Naționaliștii Scoțieni Westminster cu privire la blocarea votului Tory pentru a face schimbări la legea de vânătoare de vulpi. Indiferent de ce părere aveți despre vânatul de vulpi și dacă credeți că Prim Ministru Scoției ar trebuie să aibe vreun cuvând de zis vis-a-vis de această legea Englezească, aceasta este o altă dezbatere, dar chiar și așa Nicola Sturgeon este într-o lumină proastă în presă Englezească în ciuda faptului ca a fost de acord cu un pachet de investiție de €6 milioane pentru ruta de feribot Rosyth-Zeebrugge.
Nicole Sutrgeon, CEO-ul DFDS Seaways și Forth Ports au ajung la concluzia de a face investiții pentru a îmbunătății ruta de feribot Rosyth-Zeebrugge. Ruta este foarte importantă pentru comerțul Marii Britanii (dar și pentru cel al Scoției) deoarece este singura rută comerciala disponibilă din Marea Britanie către Europa. S-a hotărăt de către toate părțile implicate că această rută trebuie să fie securizată și menținută pe termen lung. Nicola Sturgeon a comentat: “ Ruta pentru feribot Rosyth-Zeebrugge este o legătură vitală pentru econimia Scoției și este extrem de importantă pentru un număr mare de clienți care o folosesc pentru a introduce și a scoate bunuri din țară. Este o veste bine venită că DFDS va continua să opereze pe această rută. Investițiile pentru îmbunătățirea portului făcute de către Forth Ports sunt un component important pentru a crește capacitatea și eficacitatea serviciilor. Ne luăm angajamentul pentru a munci împreună pentru a găsi variante noi de a crește capacitatea și eficacitatea serviciile pentru anii ce urmează. ”
Introducerea tehnologiei Epuratoarelor pe feriboturile de transport marfă.
Anul trecut, Freightlink a adus câteva campanii de informare despre introducerea legislației MARPOL. Freightlink a produs o serie de articole și o infogramă desciind MARPOL-ul și cum va afecta industria transportului marfă cu feribotul dar și curierii. Citiți articolul , Ce este Marpol și impactul lui asupra industriei de transport marfă cu feribotul. Planul de investiție include implementarea tehnologiei epuratoarelor pe Finlandia Seaways, vasul care operează pe ruta Rosyth-Zeebrugge. Epuratoarele îndepărtează sulful emis de motoarele navelor, care face parte din programul de optimizare al carburanților mediului, fiind principalul subiect al MARPOL-ului și condițiile acestuia. Infograficul explică folosirea epuratoarelor pe feriboturile transport marfă.
Investiția va ajuta securizarea pe termen lung a durabilității rutei-epuratoarele anti-sulf vor fi instalate la următoarea ancorare pe uscat a Finlandia Seaways. Între timp, portul Forth trebuie să îmbunătățească infrascurtura portului, câteva dintre aceste schimbări includ și mărirea capacității pe vas pentru a acomoda containere de transport marfă duble stivă. Capacitatea feribotului va crește cu 300 metri de bandă, capacitate pe care economia în creștere a Angliei o cere deoarece această rută din și către Zeebrugge este un generator important economic pentru această regiune, aducând bunuri perisabile, componente tehnice pentru sectorul automobil și chimicale importante.
Rezervările se pot face online pentru ruta Rosyth-Zeebrugge cu DFDS Seaways.
Găsiți mai multe la http://www.ferrynews.co.uk/news/rosyth-zeebrugge-freight-ferry-investmen...