P&O Ferries au raportat că luna iulie a fost cea mai aglomerată lună pentru feriboturile transport marfă.
În iulie, P&O au introdus un vas transport marfă din nou în sistemul marin, principalul motiv pentru aceasta fiind haosul ,fără precedent, cauzat transporturlui de către greva celor de la MyFerryLink , care blocau frecvent drumurile către terminalul Eurotunnel și a migranților care acaparau gardul de siguranță. Toate acestea rezultând în călătoria către Dover, a tuturor vehiculelor de transport marfă care aveau nevoie de un feribot (încluzând camionanele, tirurile și furgonetele) să fie forțate să stea la coadă pe autostradă și pe liniile de parcare de urgență.
Atunci când sindicaliștii francezi au intrat în grevă și au început să ardă cauciucuri și să distrugă proprietățile la Calais aceștia au cauzat întărzieri și întreruperea activităților. Intenția lor era să cauzeze probleme operatorilor de feribot culminând în întărzieri la Dover-vehiculele transport marfă care urmau să se îmbarce pe feribot au trebuie să staționeze în Kent după ce poliția și consilul județean au introdus Operațiunea Stack, cunoscută ca și #opstack în media, un sistem de management al traficului care rezultă în parcarea mașinilor pe M20. Volumul traficului era de mii, nu de sute de vehicule, fără să se menționeze caosul creat pe ruta Dover-Calais. Aproape 70% din traficului de transport marfă cu feribotul din Marea Britanie, trece prin Dover, iar aceste acțiuni au creat probleme mari economiei Marii Britanii iar costul managementului traficului ajungând la milioane și fiind acoperit din banii contribuabililor. Guvernul Marii Britanie consideră varianta de a da în judecată guvernul francez, prin Curtea de Justiție a Uniunii Europene, pentru a putea să recupereze din banii pierduți.
#opstack-cuvântul buzz în mijloacele media.
Operațiunea Stack a fost introdusă după ce migranți și-au ridicat o tabără în Calais cauzând întreruperea activităților în luna iulie, prin încercarea lor de a intra în Anglia sărind și dărămând gardul de securitate de la Channel Tunnel. Interferența cu serviciile de tren din și către Franța au fost exacerbate de sindicaliștii de la MyFerryLink cât timp ei au acaparat două feriboturi din port. Operația Stack a avut prezență online de căteva ori în săptămânile trecute, datorită frustrărilor arătate de către șoferi și către localnici.
S-a raportat faptul că P&O a introdus un alt feribot pentru a putea să ușureze caosul traficului prin a implementarea vasului de transport marfă European Seaway, care a funcționat ultimă oară în 2013. Această decizie a fost luată intenționat sau din greșeală?
Directorul executiv al P&O-ului a făcut recent public o declarație de presă că compania a introdus cele mai multe unități de transport marfă luna trecută, decât în întreaga istoria a firmei.
Încă mai există problema la Calais deoarece migranți ajung zilnic la port cu speranța că vor intra în Marea Britanie-dar această problema este un subiect total diferit deoarece majoritatea ajung aici datorită războiului din Syria și Iraq, dar sunt și migranți venind din țările cu afluență economică. Angajați MyFerryLink încă caută o soluția la problemele lor, una care să-i beneficieze pe ei și nu industria de transport marfă cu feribotul.
Urmăriți-ne pe Twitter sau pe Facebook pentru a afla ultimile știri despre Opstack și MyFerryLink.
Aflați mai multe la http://www.ferrynews.co.uk/news/po-freight-ferries-busiest-month-ever#st...